کتاب های پیشنهادی

معرفی کتاب مجموعه نبرد با شیاطین

معرفی مجموعه کتاب های نبرد با شیاطین

معرفی کتاب مجموعه نبرد با شیاطین

معرفی کتاب مجموعه نبرد با شیاطین ، این مجموعه توسط دارن شان و با قوه تخیل وی نوشته شده است که مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

 

معرفی مجموعه کتاب نبرد با شیاطین:

اگر از خواندن مجموعه رمان «سرزمین اشباح» آن ترس و لرزی که می‌خواستید را دریافت نکردید و صرفا هیجان‌زده شدید، با خواندن مجموعه رمان‌های «نبرد با شیاطین»، نوشته‌ی «دارن شان» حتما با صحنه‌های بسیار ترسناک و دلهره‌ آوری روبه‌رو خواهید شد. دارن شان نویسنده‌ای است که کتاب‌های او کتاب‌خانه‌ی تعداد زیادی از نوجوان‌ها را پر کرده است. کتاب‌هایی متفاوت در ژانر وحشت که می‌تواند نوجوانان را سرگرم کند و به یک نوستالژی دوست داشتنی تبدیل شود.

ساختار و سبک نوشتاری مجموعه

مجموعه کتاب کتاب نبرد با شیاطین، یک مجموعه‌ی ده جلدی است که از سه کاراکتر اصلی یعنی گروبز، کرنل و بک متشکل شده است. طبق نام مجموعه کتاب ها، کاراکترها با شیاطین سروکار دارند. موجودات بد ذات و بد جنسی که بر خلاف گفته های مذهبی،‌ شکل بسیار ترسناک و هیولاگونه ای دارند و «آدم خواری» یکی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای آن‌ها است.

 

 

معرفی کتاب های مجموعه نبرد با شیاطین :

کتاب دست دوم قهرمانان دوزخ دارن شان

کتاب دست دوم قهرمانان دوزخ دارن شان

قهرمانان دوزخ :

کتاب قهرمانان دوزخ ، یکی از کتاب هایی است که توسط دارن شان نوشته شده است و در زیر مجموعه کتاب های نبرد با شیاطین قرار می گیرد.مجموعه نبرد با شیاطین در ژانر وحشت و ترس برای سنین نوجوانان و کودکان می باشد که دارن شان آن را در قالب کتاب ارائه کرده است.ضمن این که این مجموعه، در دنیا مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است و در کشورهای زیادی با زبان های مختلف ترجمه و چاپ شده است.

خرید کتاب سایه مرگ نوشته دارن شان دسته دوم سایت یارمهربان

خرید کتاب سایه مرگ

سایه مرگ :

داستان سایه مرگ از سری داستان های سرزمین اشباح است. این کتاب به تمام کسانی که به داستان های هری پاتر علاقه داشتند توصیه می شود. پسران سرنوشت

سایه مرگ آخرین جلد از سری حماسه دارن شان است. این جلد به این صورت است که دارن متوجه می شود که داریوس خواهرزاده اش است و او را تبدیل به یک نیمه شبح می کند. اینجا نبرد بین خیر و شر در استادیوم بین دارن و استیو آغاز می شود. در این نبرد استیو تقریبا شکست می خورد که آقای دستینی به آن دو می گوید که هر دو فرزندان دستینی هستند و…

خرید کتاب لرد لاس نوشته دارن شان دسته دوم سایت یارمهربان

خرید کتاب لرد لاس

لرد لاس :

کتاب لرد لاس نخستین کتاب از مجموعه دیموناتا نوشتهٔ نویسنده ایرلندی دارن شان است که در ژانر وحشت نگاشته شده‌است. این کتاب ابتدا در 12 جون 2005 در بریتانیا منتشر شد و خیلی زود به نقاط دیگر دنیا راه یافت. این رمان که بعد از موفقیت چشمگیر مجموعه حماسه دارن شان نوشته شده بود توانست نقدهای مثبت زیادی را به دست آورد. ولی به دلیل نمایش خشونت‌ آمیز کشتار مورد انتقاد قرار گرفت. لرد لاس شرح ماجرای نوجوانی به نام گروبز گریدی است که بعد از کشتار فجیع خانواده‌اش بدست شیاطین در مسیر ماجراهای ترسناک قرار می‌گیرد.لرد لاس

خرید کتاب بک bec دارن شان دسته دوم

خرید کتاب بک bec

بک :

در کتاب بک Bec گفته شده: مادرم بعد از ساعت‌ ها پیاده‌ روی ناتمام و دردناک، در مقابل دروازه‌ ی یک دژ گرد و بلند روی زمین افتاد، همان دژی که در آن بزرگ شدم. قدرت آن را نداشت که صدا بزند و کمک بخواهد. همان‌ جا در لجن و آب کثیف در حالی‌ که سرم را بالا نگه داشته بود دراز کشید، زمانی‌ که اخم کردم و آروغ زدم لبخندی بر لبانش نقش بست. برای آخرین ‌بار من را بوسید و به سینه‌ اش ‌چسباند. آنقدر با اشتها شیر نوشیدم تا تمام شد. من گرسنه و منتظر شیر بیشتری بودم. در آن سپیده‌ دم تاریک و غم‌ انگیز و مرطوب گال، آن جنگجوی پیر، ناله‌ هایم را شنید. من را بی جان و گریه‌ کنان همان‌ طور که دست و پا می‌ زدم میان دستان سرد، بی‌حرکت و بی‌جان مادرم پیدا کرد. بک

خرید کتاب دزد شیطان Demon Thief دارن شان دسته دوم یارمهربان

خرید کتاب دزد شیطان

دزد شیطان :

هیچ دریچه و چهار‌چوبی با نور آبی نبود، هیچ شیطانی نبود و هیچ خاطره‌ای از آنچه اتفاق افتاده بود. درست وقتی را که به دنبال آن موجود قلب-ماری، داخل آن نور آبی رفته بودم، یادم نمی‌آمد. متوجه شدم که چند روزی گم شده بودم. مادر و پدرم فکر می‌ کردند که من را دزدیده‌ اند یا بیرون از خانه آنقدر پرسه زده بودم که گم شده‌ ام. پلیس دنبالم گشته بود. آنها عکسم را در روزنامه چاپ کرده بودند و از همه‌ ی کسانی که من‌ را می‌ شناختند، سؤال پرسیده بودند. Demon Thief. آنها حسابی ترسیده بودند.

خرید کتاب رستاخیز شیطانی مجموعه نبرد با شیاطین نوشته دارن شان دسته دوم

خرید کتاب رستاخیز شیطانی

رستاخیز شیطانی

خلاصه ی داستان ترسناک رستاخیز شیطانی: هیولایی شبیه به عقربی غول‌پیکر، نیش‌هایش را درون چشمان یک زن فرو ‌کرد. همین‌که چشم‌های زن از حدقه خارج ‌شد، تخم‌هایش را درون کاسه‌ی خالی‌شده‌ و خونی او تف کرد. سپس با چشمان نیمه‌انسانی به تخم‌هایی که در حال شکستن بودند و کرم‌هایی که با ولع در حال لولیدن روی گوشت‌های زن بودند، خیره ‌شد. هیولای دیگر شبیه به خرگوشی بانمک بود؛ با این تفاوت که یک برآمدگی کریه پشتش قرار داشت و روی یک مرد و دو بچه‌اش بالا ‌آورد. مواد بیرون‌آمده یک مایع اسیدی بود که جلزو ولز کنان تا مغز استخوان‌هایشان را حل می‌کرد.

کتاب ترسناک اسلاتر دارن شان نشر اردیبهشت دسته دوم

کتاب ترسناک اسلاتر

اسلاتر :

در این کتاب آمده است: محکم به زمین چنگ ‌زدم و کم‌کم عقب‌عقب از او دور شدم تا به تخت خواب ‌رسیدم و ایستادم. به طرفم حمله کرد. با هر دو پا، به سرش ضربه زدم. اصلاً وقت نداشتم که نگران آسیب‌ دیدگی‌ اش باشم. اسلاتر. ضربه‌ ام محکم و بسیار دقیق به هدف خورد و باعث ‌شد که به عقب پرت شود. اسلاتر

کتاب دست دوم فراخوانی از تاریکی دارن شان

کتاب دست دوم فراخوانی از تاریکی

فراخوانی از تاریکی :

در قسمتی از داستان حاضر می خوانیم که ،موجودانی بدذات و شیطانی به شکل عقرب و جثه ای لاغر گونه، که دارای چهره ای نیمه انسانی و نیمه حیوانی است.نیش اش رو داخل چشم راستم فرو کرد.همون لحظه تخمک و مردمک چشم راستم ترکید و منفجر شد و مایع داخل چشمم روی شونه ام ریخت.هر چقدر که از درد فریاد می کشیدم، لحظه به لحظه دردم بیشتر می شد. موجود شیطان صفت عقرب گونه در حدقه چشمم که خالی شده بود، آب دهنش رو پرتاب کرد.

 

کتاب دست دوم جانور خون دارن شان

کتاب دست دوم جانور خون

جانور خون :

در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «گرابز گریدی تا کنون موفق به فرار نشده است. او با فریب شیاطین و شکست آن‌ها به جای دیگری رفت، اما با کامل شدن ماه او باید بماند و بجنگد. آیا جانور خون وارد شده؟» در بخشی از آغاز داستان می‌خوانیم: «دست‌هایم خونی بودند، برهنه داخل جنگل می‌دویدم ولی مهم نبود چون حیوان بودم، نه انسان. حیوانات نیازی به لباس ندارند. طعم خون را در دهانم حس می‌کردم. احتمالا به تازگی غذایی خورده بودم؛ به یاد نمی‌آوردم که انسان بود یا یک جانور وحشی؛ البته خیلی هم مهم نبود.چیزی که اهمیت داشت این بود که هنوز گرسنه بودم.»

 

 

مناسب برای :

مجموعه کتاب های  « نبرد با شیاطین »  مجموعه ای از رمان های دارن شان می باشد که مورد استقبال همگان به خصوص نوجوانان و کودکان قرار گرفته است. این کتاب کاری با خوانندگانش انجام می دهد تا برای خواندن این کتاب تا آخرین صفحه پلک روی هم نگذارند.

خوانندگان را مجبور می کند تا با چراغ های روشن بخوابند.

این کتاب مناسب، کودکان و نوجوانان و حداقل سن 12 سال به بالا می باشد.

 

برای خرید کتاب های دست دوم داستان و رمان و کودک و نوجوان بیشتر ، با سایت یار مهربان همراه باشید.

ضمناً سایت کسب و کارت بامن هم میتونه در مورد تولید محتوای کسب و کارتون، کمک زیادی به شما داشته باش.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *