کتاب های پیشنهادی

معرفی مجموعه هری پاتر و شاهزاده دورگه

پادکست معرفی مجموعه هری پاتر و شاهزاده دورگه

معرفی مجموعه هری پاتر و شاهزاده دورگه

 

معرفی کتاب :

نامی آشنا در مجموعه های جادوگری و تخیلی ، هری پاتر نام شخصیت اصلی و نفر اول قصه و داستان مجموعه کتاب هایی به نام هری پاتر و شاهزاده دورگه می باشد نویسنده این کتاب توانست ثروت بسیار عظیمی را از این داستان و موضوع به جیب بزند.همچنین امتیاز ساخت فیلم را در سال 1999 به شرکت برادران وارنر که غول های صنعت فیلم سازی در هالیوود می باشند با قراردادی بالغ بر یک میلیون یورو فروخت.

مجموعه کتاب های هری پاتر، همانطور که از نام آن مشخص است به بررسی و گفتن ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر در مدرسه جادوگری هاگوارتز به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرمیون گرنجر، به یادگیری می پردازند.قسمت مهم و بخش اصلی قصه گفته شده در کتاب و مجموعه کتاب های هری پاتر، پیرامون تلاش هری پاتر و دوستانش برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است، با کمک استاد و جادوگر خوش قلب و اعظم مدرسه، داملدور می باشد که لرد ولدمورت هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی که در مقابل او ایستاده‌اند است که از جمله آن اشخاص هری پاتر و دوستانش است. 

هرچند که به قسمتی میرسیم که، ولدمورت و دامبلدور دوستی ای بسیار عمیق و صمیمی در گذشته داشتند که …

 

هری پاتر و شاهزاده دورگه جلد اول :

 

هری پاتر نام شخصیت اصلی مجموعه کتاب هایی به همین نام است که نویسنده آن جی کی رولینگ است. نویسنده ای که با فروش کتاب هایش به ثروت زیادی رسید و و امتیاز ساخت فیلم را در سال 1999 به شرکت برادران وارنر با قراردادی بالغ بر یک میلیون یورو فروخت. کتاب های هری پاتر به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرمیون گرنجر، در مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می پردازند.

 

 

موضوع کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه جلد دوم :

 

هرى پاتر و شاهزاده‌ ى دورگه،شروع کتاب از ابتدای سال ششم تحصیلی مدرسه جادوگرى هاگوارتز می باشد. جادوگر اعظم و دوست داشتنی، دامبلدور،مدیر مدرسه هاگوارتز دیداری خصوصى ترتيب می دهد و در ضمن اين كلاس‌ ها او را با گذشته ى جادوگر خبیث لرد ولدمورت و طرز فکر کردن او آشنا مي كند.اینکه چطور می تواند جاودانگی خود را حفظ کند. طبق پیشگویی ها، هری پاتر کسی است که لرد ولدمورت جادوگثر خبیث قدرتمند را شکست می دهد.دامبلدور می خواهد در این راه به هرى کمک کند كه جاودانگی این جادوگر بدجنس را خنثی کند تا بتوانند به او صدمه بزنند.اما در اين راه قصه ها و اتفاقاتی  پيش بينى نشد‌ه‌ رخ مي دهد كه باعث مي شود هرى در اين راه خطرناک تنها بماند.هنگامی که …

 

 

برای خرید کتاب های دست دوم داستان و رمان و کودک و نوجوان بیشتر ، با سایت یار مهربان همراه باشید.

 

ضمناً سایت کسب و کارت بامن هم میتونه در مورد تولید محتوای کسب و کارتون، کمک زیادی به شما داشته باش.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *