کتاب های پیشنهادی

بهترین کتاب های تجارت و مدیریت

معرفی بهترین کتاب های تجارت و مدیریت و حقوق

در وبلاگ بهترین کتاب های تجارت و مدیریت بعضی از کتب در زمینه های مختلف تجارت و موارد مدنی را معرفی می کنیم. از آن جایی که بیشتر دوستان در هنگام انتخاب کتب مفید برای تجارت و حقوق و وکالت دچار سردرگمی می شوند، امیدواریم با مطالعه ی این وبلاگ قدمی در راهنمایی شما عزیزان برداریم.

حقوق تجارت یکی از دروس پراهمیت در آزمون های حقوقی از جمله آزمون وکالت و آزمون قضاوت و حتی در برخی از گرایش های کارشناسی ارشد و دکتری رشته حقوق است. همچنین حقوق تجارت از جمله مباحث پرکاربرد در مشاغلی همچون وکالت و قضاوت می تواند باشد.

بنابراین یادگیری حقوق تجارت از نیاز ضروری برای هر دانش‌آموخته رشته حقوق می تواند باشد. همانطور که قبلا نیز بیان کردیم در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی چندین نمونه کتاب حقوق تجارت جهت آشنایی بیشتر شما با آن ها پرداخته شود.

در زمینه حقوق تجارت کتاب های حقوقی مرجع و کمک آموزشی بسیاری وجود دارد که با توجه به نیاز افراد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به توضیحات بیشتر در این رابطه خواهیم پرداخت. با آکادمی حقوقی ایحمال همراه باشید. بهترین کتاب های تجارت و مدیریت

بهترین کتاب حقوق تجارت

بسیاری از داوطلبان آزمون های حقوقی و یا دانشجویان رشته حقوق می پرسند که بهترین کتاب برای درس حقوق تجارت چیست؟ پاسخ اینست که هرگز نمی توانیم یک کتاب حقوق تجارت خاص و معین شده را به عنوان بهترین کتاب حقوق تجارت معرفی نماییم.

و علت این است که هر سال کتاب های حقوق جدیدی چاپ و منتشر می شود که این می تواند باعث شود محبوبیت دیگر کتب حقوقی دچار تغییر و تحول بین دیگران شود.

همچنین باید به این نکته توجه کرد که نمی توان یک کتاب حقوقی خاص را برای همه داوطلبان و دانشجویان معرفی و پیشنهاد کرد زیرا این امکان وجود دارد که پایه و سطح تحصیلی دانشجویان و داوطلبان نسبت به یکدیگر متفاوت باشد

و درک مطالب کتابی که برای داوطلبی که پایه تحصیلی خوبی دارد آسان باشد ولی برای داوطلبی که پایه تحصیلی ضعیفی دارد دشوار باشد. بنابراین با توجه به توضیحات بالا نمی توان یک کتاب حقوقی را به عنوان بهترین کتاب حقوق تجارت معرفی نماییم.

17 اصل کار تیمی

این کتاب نوشته ی جان مکسول است که در رابطه با نحوه ی کار در تیم توضیح می دهد. جان مکسول یکی از بزرگترین متخصصان آمریکایی در زمینه ی مدیریت و رهبری است.

او هر سال برای هزاران نفر سخنرانی کرده و مؤسسه ی قورچون 500 و نهاد های بسیار زیاد ورزشی و تجاری دیگری تأسیس نموده است. سی مکسول بنیانگذار مؤسسات و نهاد های مختلفی است که هدفشان تقویت توانمندی های بلقوه رهبری است. او تاکنون بیش از 30 کتاب تألیف کرده است.

خرید و فروش کتاب های دست دوم تجارت،مدیریت و روانشناسی| سایت یار مهربان | Yaremehrban.com

کتاب درسنامه جامع حقوق تجارت دکتر جواد معتمدی

دیگری کتابی که در رابطه با درس حقوق تجارت تالیف شده است کتابی می باشد تحت درسنامه حقوق تجارت که توسط دکتر جواد معتمدی نوشته شده است.

این کتاب با توجه اینکه به صورت نکته محور نگاشته شده است می تواند برای آزمون های حقوقی برای داوطلبان مفید واقع شود. استفاده از جداول و نموداری کردن مطالب جهت تسهیل در فهم مطالب یکی از ویژگی های کتاب درسنامه حقوق تجارت دکتر جواد معتمدی می باشد. کتاب فوق در زمان نگارش این مطلب دارای یک جلد می باشد و ناشر آن انتشارات ارشد است.

 

کتابی برای شناخت زبان و کتاب های علوم انسانی

کتاب ساده ساز حقوق تجارت فرحناکیان

یکی از کتاب های حقوق تجارت که می تواند برای داوطلبان آزمون های حقوقی مانند وکالت ، ارشد و غیره مفید باشد کتاب ساده‌ساز حقوق تجارت نوشته آقای فرشید فرحناکیان است.

از ویژگی های این کتاب میتوان به آوردن مواد قانونی و تفسیر و شرح هر ماده در زیر آن اشاره کرد. و همچنین آوردن سوالات 4 گزنیه ای پیرامون آن مباحث نیز یکی دیگر از امتیاز های این کتاب می تواند باشد.

دیگر ویژگی این کتاب می توان به آوردن جداول و همچنین پاسخ تشریحی به سوالات 4 گزینه ای طرح شده است. از دیگر امیتازات خوب این کتاب می توان به حجم مناسب آن اشاره کرد و برای افرادی که زمانی محدود دارند می تواند انتخابی مناسب باشد.

فروش بیشتر در زمان کمتر

کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر همانطور که از عنوان کتاب مشخص است، به شما راهکار ها و ایده هایی می دهد تا بتوانید در زمان کمتر و با صرف انرژی کمتر فروش بیشتر و مشتری هایی پر و پا قرص تر داشته باشید.

همچنین به شما آموزش می دهد که چگونه در جلسات مذاکره مشتری های بیشتری جذب کنید. این راهکار ها همه به روز و منطبق بر دنیای دیجیتال و اطلاعات است. به شما می آموزد در عصر اطلاعات چگونه مشتری های کاملاً آگاه در هر زمینه و متخصص در زمینه ی خود را راضی کنید.

جیل کنرات (Jill Konrath)، درک کرده که فروش بیشتر لزوماً نتیجۀ کار بیشتر نیست، بلکه نتیجه ی کار کمتر است!

در این کتاب او راهنمایی‌ هایی کاربردی برای فروشندگان ارائه کرده است تا بتوانند داد و ستد ها را بهتر ارزیابی نموده و انتخاب‌ های لازم برای تمرکز بر مهم‌ ترین مسائل را بیابند. فروشندگان با به کارگیری روزانه‌ ی ابزارها و تاکتیک‌ های طراحی شده‌ ی کتاب می‌ توانند هر چه سریع‌ تر به اهدافشان برسند. فروش بیشتر در زمان کمتر

فرهنگ و تمدن اسلامی

کتاب فرهنگ و تمدن اسلامی كه به قلم دكتر علی اكبر ولايتی و بر اساس سرفصل درس تاريخ و تمدن اسلامی نگاشته شده است.

در صدد است تا با ارائه گزارشی مستند و متقن از نحوه شكل گيری تمدن اسلامی و فراز و فرودهای آن ـ كه بر پايه منطقی قابل درك و بيان شدنی استوار است ـ زمينه های بيداری، خودباوری، و خيزش در ميان دانشجويان و ديگر نسلهای فرهيخته كشور را فراهم آورد. بن مايه فرهنگ و تمدن اسلامی بر تعاليم، سيره و سنت شخصيتی استوار است كه در پايان قرن ششم ميلادی قدم به عرصه خاكی نهاد.

جستجو و دقت در مدارك تاريخی پانزده قرن قبل، بازگشت به سرزمين مكّه و توجه به سنگلاخ‌های كوچه ها و آمد و شد مردم قبيله ای آن، انسان آرام و متفكری را نشان می‌دهد كه از نيمروز زندگی گذشته و اغلب اوقات عبايش را روی شانه‌هايش انداخته، چپيه اش را روی صورت كشيده، گاهی به آرامی و زمانی به سرعت قدم برمی دارد، به عابرين و صحنه های شلوغ و پر سر و صدای اطراف بی‌توجه و در افكارش غوطه ور است.

خرید کتاب های دست دوم علوم انسانی ، حقوق و زبان

کتاب حقوق تجارت محمد مهدی توکلی

یکی دیگر از کتاب هایی که در زمینه درس حقوق تجارت نگاشته شده است کتابی تحت عنوان مختصر حقوق تجارت است. این کتاب توسط دکتر محمد مهدی توکلی نگاشته شده است و ناشر این کتاب حقوق تجارت مکتوب آخر می باشد. بهترین کتاب های تجارت و مدیریت

کتاب حقوق تجارت رشیدی نسب

از دیگر کتاب هایی که مرتبط با حقوق تجارت نگاشته شده است کتابی در چندین جلد تحت عنوان حقوق تجارت به روش ساده است. این کتب حقوقی توسط رضا رشیدی نسب به تالیف رسیده است.

همچنین ناشر این کتاب حقوق تجارت مشاهیر دادآفرین می باشد. کتاب های حقوق تجارت ایشان در دو جلد با عنوان های حقوق تجارت به روش ساده (تاجر و شرکت های تجاری) و حقوق تجارت به روش ساده (سناد تجاری و ورشکستگی) می باشد.

کتاب اصول فقه قافی

یکی دیگر از کتاب های اصول فقه میخوایم معرفی کنیم کتاب اصول فقه کاربردی حسین قافی و دکتر سعید شریعتی است. که در این کتاب نیز سعی شده مباحث با بیانی شیوا و ساده گفته شود.این کتاب دارای سه حلد می باشد.

  • آوردن چکیده مطالب و طرح خودآزمایی در پایان مباحث
  • جدا سازی مباحث اصلی و کاربردی از مباحث عمیق و حاشیه ای
  • طرح موضوعات پیشنهادی برای سوق دادن دانشجویان به پژوهش در اصول فقه و منطق حقوق

کتاب اصول فقه ویژه آزمون وکالت محمد فرامرزی

یکی دیگر از کتاب های کمک آموزشی برای درس اصول فقه، کتابی است تحت عنوان اصول فقه ویژه آزمون وکالت که توسظ محمد فرامزی تالیف و ناشر آن اندیشه ارشد می باشد. این کتاب شامل درسنامه جامع همراه با نکات و مثال های آزمونی ویژه کلیه دانشجویان حقوق و فقه حقوق و داوطلبان آزمون وکالت است.

 

ما در این وبلاگ تعدادی از کتاب هایی که ممکن است شما عزیزان برای ورود به رشته های انسانی و حقوق وکالت در امور مدنی و قضایی مورد نیازتان واقع شود آورده شده است. امیدواریم در جهت رشد دانش و سواد جامعه کمکی کرده باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *