کتاب های پیشنهادی

معرفی کتاب هنر بیان

معرفی کتاب هنر بیان

معرفی کتاب هنر بیان :

معرفی کتاب هنر بیان نوشته برایان تریسی و ترجمه امیرحسین رضایی می باشد که توسط نشر مهرگان قلم به چاپ رسیده است.

کتاب هنر بیان نوشته ی برایان تریسی یکی دیگر از کتاب های مهم و تأثیر گذار این نویسنده در حوزه ی روانشناسی، تجارت و فروش و موفقیت است. او در این کتاب قدم به قدم همراه شما خواهد بود و به شما نشان خواهد داد چگونه می‌ توانید در خود شهامت، اعتماد و مهارت ایجاد کنید تا بتوانید در هر سخنرانی پیروز باشید. این کتاب به شما نحوه و مهارت های سخنوری حرفه ای را آموزش می دهد تا حدی که سخنان شما به جا، تأثیر گذار و دلنشین باشد و شنونده را قانع و ترغیب به شنیدن کند.

با خواندن این کتاب شما می توانید ارائه های موفق تری داشته باشید. قدرت این را خواهید داشت تا پابه جفت کنید تا حرف های شما را گوش کند. سخنانی شیواتر و صریح تر خواهید داشت تا حدی که کسی نتواند از شما ایراد بگیرد. حتی در صحبت های خانوادگی، دوستانه و کلاسی هم می توانید مؤثر واقع شوید؛ تا حدی که هرجا نیاز به توضیحات و حرف زدن بود بگویند فلانی را بیاورید! هنر بیان

 

 

اهمیت سخنوری و هنر بیان :

سخن گفتن، موثرترین راه برای موفقیت شما محسوب می شود. باید بدانید که فقط خوب سخن گفتن کافی نیست باید بتوانید علاوه بر خوب سخن گفتن، حرف های خوب نیز به زبان بیاورید و بدانید. تا ارزش و اعتبار دیگران را بدست آورید. هنر بیان

مهم ترین عامل در موفقیت و در فروش ، « داشتن اعتبار » است.

 

 

مناسب برای :

در این قسمت به معرفی کتاب هنر بیان که برای چه کسی مناسب است می پردازیم ، برای سخنرانانی است که در ابتدای راه هستند و میخواهند بدانند از کجا و چطور شروع کنندسخن و سخن گفتن اولین راه ارتباطی میان انسان ها و مخصوصاً در کسب و کار ها ست.حتی اگر سخنرانی با تجربه‌ می باشید،‌ این کتاب شما را از بعضی تجربیات آگاه می سازد.

 

برای خواندن مطالب و خرید کتاب های دست دوم مدیریت و موفقیت و کتاب های عمومی و غیر درسی بیشتر، با سایت یار مهربان همراه باشید.

ضمناً سایت کسب و کارت بامن هم میتونه در مورد تولید محتوای کسب و کارتون، کمک زیادی به شما داشته باش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *